مقالات

رگلاتور گاز هلیوم

گازی است بی خطر و غیر آتشزا که برای پر کردن بالن بادکنک و برای مصارف آزمایشگاهی و دستگاه لیزر استفاده میشود.

در کپسول گاز هلیوم تحت فشار بوده و با فشار 100 بار و 200 بار شارژ میشود به این دلیل نمی توان بصورت عادی استفاده کرد بنابراین برای استفاده از این گاز به رگلاتور یا فشار شکن نیاز است.

رگلاتور گاز هلیوم دارای دو نوع میباشد:
رگلاتور تک مرحله ای
رگلاتور دو مرحله ای
سه عامل اساسی عامل وجود دارد اکثررگولاتورها: یک مکانیسم بارگیری، یک حسگر عنصر و یک عنصر کنترل این سه اجزاء با هم کار می کنند تا کاهش فشار را انجام دهند.

اکثر گازهای مخصوص در سیلندرهایی با فشرده فشار بالا تامین می شوند. تنظیم کننده فشار فشار داخل سیلندر را به سطحی که می تواند در سیستم عامل شما مورد استفاده قرار گیرد، کاهش می دهد. انتخاب رگولاتور مناسب برای ایمنی و کارایی سیستم عامل شما حیاتی است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی انتخاب و سفارش تنظیم کننده ها میتوانید با شماره های شرکت تماس حاصل نموده تا بدانید که کدام مورد از رگلاتورها برای هر گاز توصیه میشود و کدام مدل با تناسب به نیاز شما مناسب است.

برند های مختلف رگلاتور گاز هلیوم عیارتند از:
رگلاتور هلیوم هریس
رگلاتور هلیوم درا استار
رگلاتور هلیوم ماکسی
رگلاتور هلیوم کاسولد
رگلاتور هلیوم زینسر
رگلاتور هلیوم اوزسوی
رگلاتور هلیوم هرکولس
رگلاتور هلیوم بادکنکی ویگور
که توسط شرکت نوین گاز وارد میشود.

رگلاتور هلیوم برای پرکردن بادکنک های فویلی و لاتکس بصورت همزمان همراه با قطع کن جهت استفاده شرکت ها و افراد

شرکت نوین گاز تامین کننده گاز هلیوم برای فروشگاه های بادکنک و شرکت ها و مهیا نمودن لوازم جانبی مورد استفاده در این حیطه که شامل انواع مختلف رگلاتور میباشد عرضه مینماید.

رگلاتوربرنجی هرکولس آلمانی با فشار ورودی 200 بار و تنظیم فشار خروجی0 تا 15 بار با اتصال 1/4 اینچ راستگرد دین 6 برای گازهلیومی باشد. رگلاتور هلیوم هرکولس آلمان برای مصرف صنعتی و آزمایشگاهی همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش طبق در خواست مشتری در محل مشتری تحویل می گردد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *